lördag 10 september 2011

Om bloggen

För en kort tid sedan blev mitt liv radikalt förändrat när jag kom till tro på Jesus Kristus. Den Jesus Kristus som beskrivs i Bibeln. Den Jesus Kristus som dog för alla människors synder för snart 2000 år sedan och uppstod till livet igen på tredje dagen. Jag har upptäckt att det finns många människor som vill beskriva vem Jesus var utan att förankra sina påståenden i Bibeln. Jag vill göra så gott jag kan i att sprida sanningen om Jesus och därför skapar jag nu den här bloggen där jag kommer göra lite inlägg då och då och länka till bra sidor och klipp som handlar om Jesus. Jag är ny i tron och har ännu många frågor som jag ställer om både det ena och det andra, men det jag vet att jag tror på det är att JESUS KRISTUS LEVER än idag!

Här kommer en trevlig inledande länk till ett fint ihopklipp på YouTube, som jag dock ej själv gjort!

http://www.youtube.com/watch?v=yzqTFNfeDnE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar